ikramomm 12+5’im tahmin bile yapmadı öteki randevu da bir daha kaçta gideyim ben 13+2’de alayım diyorum ama hala mı erken olur
Gamzeates ikramomm 12 haftalıkken %90 erkek demişti ilk hamileliğim de ama benim oğluşum bacak açık baya rahat rahat yatıyodu kolay gördü bakalım ikincisi haftaya gidicem ne olucak 😂
Suzanne Erken bence canım ben 10. Haftada bir gitmiştim bir de 15. Haftada gittim belli oldu cinsiyet
seraygunel Biz 10. Haftada cinsiyeti öğrenmiştik ama kesin değildi. Kesin olarak 16. Haftada netleştiririz demişti doktorumuz. Çok erken gitmenize gerek yok bazen 16da bile göstermiyor bıcırıklar 😁
ikramomm seraygunel ay pardon ben yanlış yazmışım 14+2 olacaktı o 🥲 en azından bir tahmin yapsalar da rahatlasak 🥲
Gamzeates ikramomm başka Bi doktora görünün illa ki söyler içiniz de rahat eder Allah gönlünüze göre versin. Sağlıklı bir şekilde ❤️
Happybsrn ikramomm bna da yapmamıştı doktor en iyisi ileriki zamanlarda dedi 17 de erkek dedi 🤣 bence sabırlı ol değişiklik olması daha kötü,
hunilimom ikramomm en az 15-16 haftalık olsun ben bilerek 17. Haftanın sonlarında gitmiştim net olsun diye detaylı da belli olmustu kız olduğu
Mervepera ikramomm nasıl doktormus o cinsiyeti geçtim insan kontrol için nasıl bise demez başka doktor dene istersen bide canım 🤔