Asli06 ikramomm 12+5 için çok erken kimisinin 20. Haftada bile belli olmuyo en sağlıklısı 17. Haftada öğrenmek
ikramomm Asli06 tamam bakalım zaten bundan sonra gidersem bir daha mecbur 16’ya kalıcak 2 hafta arayla gidiyorum 😂
Oznurkk ikramomm cinsiyet için tabi ki erkendir. Şimdi gitseniz size bir şey söylese 16 haftadan sonra başka bir şey söyler o zamanda doktor suçlu olur. Ama 12.haftada ikili tarama oluyor onu yaptırdınız mı genelde o zamanlar gidiliyor.
Mervepera ikramomm nasıl doktormus o cinsiyeti geçtim insan kontrol için nasıl bise demez başka doktor dene istersen bide canım 🤔