Eas korkmayın biz kadınlar öyle özeliz ki öyle güçlü yaratılmışız ki doğum yapınca çok iyi anladım vücudunuza güvenin eğer zorunlu sezaryen olmayacaksanız kendinize şans verin her iki doğumda kolay değil iki doğumunda kendine göre zorluğu var ama normal doğumun en büyük avantajı evet belki saatlerce acı çekiyorsunuz fakat bebeğinizin çıktığı anı hissediyorsunuz ya inanın o gelen rahatlama hissi paha biçilmez ve tabi ki doğum sonrası rahatlık benim iç dış dikişim olmasına rağmen istediğim gibi yatıyorum istediğim gibi kendim desteksiz kalkıyorum gözünüzü korkutmayın dünyanın en güzel mucizesi ❤️🥰
Ben bu süreçte Doktor,hastane,ebe ve sonrasında sizinle ilgilenen hemşire önemini anladım ben MALTEPE MEDİCALPARK ‘ ta DR.REFİKA GASİMOVA ile sürecimi geçirdim ve ondan önce 2 doktor hastane değiştirdim hep iyiki değiştirmişim hastanenin imkanlarını ve yoğun bakımını önceden öğrenin donanımlı ve tecrübeli ekip olması çok önemli saatlerce ebe ve doktor başımdan ayrılmadı her kahrımı çektiler🙏🏼