37+6 da normal doğum ile dünyaya geldi güzel kızım ❤️ Sabah 05.00 de adet sancısı tarzında hafif sancılarım başladı ve kanamam başladı biraz bekledim saat 07.00 de kanama devam edince doktoruma ulaştım durumu anlattım oda ılık bi duş alıp hastaneye gidip açılmam olup olmadığına bakılmasını gerek dedi.Hastaneye geldiğimde 3 cm açılmam vardı kanamam devam ediyordu sancılarım artınca yaklaşık 9 gibi yatışım yapıldı 1 saat sonra açılmam 5 buçuk olmuştu saat 12.30 gibi 10 cm açılmam oldu fakat bebeğimin kafası inmiyordu yaklaşık 1 saat suni sancı verildi 😰 en son beni sezaryene alın diye yalvarırken kendimi doğumhanede buldum müthiş bir doğum ekibi ve harika doktorum ile zorr biraz fazlaca yırtıklı ve dikişli olsada sonu güzel olan bir doğum gerçekleşti ve kızım 13.24 de dünyaya geldi şükürler olsun kızım iyi fakat doğum esnasında hem kakasını yapmış hemde biraz havasız kalmış durumu çok şükür iyi solunum sorunu yok fakat enfeksiyon riskine karşı gözetimde olmasını istediler içim ferah yavrumu gördüm en fazla 5 gün kalacak dedi doktor duanızı istiyorum inşallah sağlıkla kavuşurum kızıma ❤️
Sormak istedikleriniz var mı?