Eas ben ilk umut avicenna da başladım fakat memnun kalmadım açıkcası hastanede içime sinmedi Medical Park hem hastane olarak hemde doktor açısından beni tatmin etti ve hala iyi ki diyorum inanılmaz sorunlu geçen doğuma kadar yattığım bir süreçte doktorum çok destek oldu ve her zaman çok çabaladı çok ilgilendi hastane ise hem konumu hem odaları hemde donanım açısından memnun etti zaten doğum yaptığım gün ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım kesinlikle tavsiye ediyorum