Arzuylmz Lamia benimde doğumumu bu doktor yaptırdı farabideki Doğum doktorları ve pediatrilerden çok memnun kaldım Allah hepsinden razı olsun 😇
Cigdem61 Arzuylmz emine hanım mı yaptırdı doğumunuzu . Yaa ne güzel . Sizde memnun kalmışsınız darısı başıma inşallah :)
Lamia Cigdem61 hoca zaten hamilelere ayri bi ilgili onlarla normal hastalarını aynı makinada bakmıyor gidince gorucen bizi başka bi odada muayene ediyor Allah razı olsun beni rizede çok korkuttular onunla konuşup rahatladm
Lamia Cigdem61 yok canım ben 18 haftada başladım rizede perinatoloji yok diye burdan gönderdiler onun öğrencisine gidiyordum bebeğin eşi yapışık diye burda riskli dogumum orda olucam Allah nasip ederse
Cigdem61 Lamia anladım canım çok çok teşekkür ederim bilgilendirme için Allah razı olsun. Sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip olsun inşallh hepimizin. Sen baya yaklaşmışsın darısı başımıza :) ay 5 gün nasıl geçicek :)
Cigdem61 HillKse hmm senle hemen hemen aynıyız o zaman:) hatta dün ramdevum vardı benim hastanedeydim. Ben bakiye hanımdan çok memnunum ancak benim kanımda pıhtılaşma peoblemi var o yüzden şimdi perinataloga gidicem. Hem bakiye hanımla hem perinatalogla ilerlicem nasipse.
Cigdem61 Hanifehk hayırlı olsun canım:) naci bey baya eski bir doktormuş sanırım trabzonda baya adı duyulmuş biri. Nasıl memnun musun ?
HillKse Cigdem61 çok geçmiş olsun şifa bulursunuz inşallah. Ben Arife günü gittim ve genel kan testi ve ikili test için kan verdim haftaya gideceğim sonuç için inşallah. Ben de son derece memnunun dünya tatlısı sağolsun ♥️🌸
Elifdilara Cigdem61 merhabalar ben de trabzondayim medicalde hulya hanima gidiyorum cok memnunum.son 50 günüm uygulamaya göre 😘😘
Cigdem61 Elifdilara merhaba :) hülya habıma bende bir kere gitmiştim. Çok enerjik tatlı bir kadın. Ben karadeniz hastanesinde sorun yaşadığım için ona devam edemedim. Maşallah ne güzel yaklaşmışsınız sağlıkla sıhhatle hayırla kucağınıza alın inşallah.