@Lamia arkadaşım merhaba :) çok heyecanlıyım pazartesi seda hanıma gidicem :) aklımdaki tüm soruları sormak istiyorum. Dopplerle bakıyor demiştin. Bebeğin damarlarını falan iyice inceliyordur o zaman değil mi? Benim pıhtılaşma sorunum var da kan sulandırıcı kullanıyorum. Yeterli gelip gelmediğini bebeğin damarlarına bakarak anlıyorlarmış. İnşallah benimkinede bakar.