Cigdem61 her zaman hastanede üst düzey bi acil ekip varmış ama benim riskim çok yüksekti ve seda hocayı istiyorum dedim onlarda aradı geldi ben baştan beri çok sevip güveniyordum ona bırakmadı Allah bin kez razı olsun geldi ücret bile talep etmedi cavit hoca 2500 istiyor ameliyata girmeden seda hocanın yeri bende bambaşka 7 gün sonra gidicem yanına kontrole