elaweannesi Minoo01 ya netten alsak kargo ücretide war gidip mağazadan alırım olmadı bi kaç güne yolum düşer
Minoo01 elaweannesi benim başka alacaklarım da olunca karğo bedavaya geldi. Karantina sürecinde çıkamadığım için. Doğum da nasipse yarın o yüzden aldım. Mağazaya gitmeden netten stok durumuna bakın mağazanın. Bazen kalmıyor.
elaweannesi Minoo01 anladım canım güle güle kullan sağlıkla gelsin bebişin bende herşeyimi onlıne aldım ama bu tek kaldı ondan mağazadan alırım olmadı dedim
Leylayz Cansel22 ben bu şekilde 10 lu aldım trendyoldan biraz daha iyi bence kargo bedava https://ty.gl/h2it6kjh8s
aysnrsvs Cansel22 ben ameliyathanedeyken bayginken bastirildiysa bilmiyorum açıkçası sormak aklima bile gelmedi kendime geldikten sonra bastirilmadi
eusl Cansel22 canım geçen gün AVM de ebebekten 44 liraya aldık bir kaç adım ötedeki migrosta 77 liraydı