Syntn Burdaki marketlerdede fiyatları çok yükseldi fakat bi dükkan var bir kaç ay sonra kapatıcakmış o yüzden zam yapmadı hala 45 tlye satıyor elindekileri bitirmek için 🤩🥳🥳🤩🤩🤩🥳🥳
bursayildiz Cansel22  https://imgyukle.com/i/oNRPcH İhtiyaç listesi hazırlarken dün Ebebekte çekmiştim fotoğrafı. Mağazasında da 10lusu 50 TL.
Nelmali Cansel22 hiç kullanamadım öylece duruyor paket rahat edemedim gerek de olmadı bebek bezinin yanlarını koparıp kullandım 1 gün sonra normal pede geçtim boşa masraf bence