Asyaayaz1 Evet maalesef pahalanmış ama doğum yapmış biri olarak söylüyorum yanımızda olması gereken muhteşem bir detay çok büyük rahatlık😍👍
elaweannesi Cansel22 ebebek de 49₺ di sanırım canım bak derim bugün alacaktım daha günüm war diye bıraktım
aysnrsvs Cansel22 ben ameliyathanedeyken bayginken bastirildiysa bilmiyorum açıkçası sormak aklima bile gelmedi kendime geldikten sonra bastirilmadi
MerveNur- Cansel22 migrosta indirime giriyor arada biz sanırım 30 veya 40 civarına aldık. Gene pahalı tabi ama…
Yagmurdgdgn13 Cansel22 evet ya ped fiyatları da uçmuş. Geçen baktım 45 lira. 15 liraya alıyordum. Artık üç ayda bir adet olsak iyi her ay 45 lira pede verecez bazen bi paket bile yetmiyor valla.
Minoo01 Cansel22 daha dün geldi e bebek siparişim. 9 tanesini 50 ye aldım. En ucuzu orası ama stokları hemen bitiyor.