Benim de kanamam olmuştu iğne vuruldum sonrasında hap olarak kullanmaya devam ediyorum, 5+5 ten beridir kullanıyorum 9 gün oldu hala kahve lekelerim devam ediyor 🙏🏻 Doktorum kan veya pıhtı olmadığı sürece sorun yok dedi kahve lekeler normal demişti birikmiş kan içimizde bekliyormuş o yüzden o rengi alıyormuş sanırım☺️