Mucizem_211 Kızlar yardımcı olur musunuz banada 28+5 haftalık olduk eskiden günde 2 progestan fitil kullanıyordum şimdi 1 düştü ama vajinada inanılmaz yanma yapıyor az idrarım gelse tutamıyorum yanmadan başına gelecek olan var mı 🙄
zeynnn5441 Mommm1606 2 güne falan lekelenmenin bittiğini görüyordum. Fitili attıktan sonra yarım saat yatın daha iyi sonuç alırsınız doktorum bana öyle demişti
Mommm1606 zeynnn5441 bana ilac seklinde icebilirsin demisti acaba o yuzdenmi etkisi az fitil seklinde almadigim icinmi
Krdlnkcr3 Merhaba bende progestan kullanıyorum kızlar günde 2 adet aşırı derece koyu kıvamlı akıntı yaptı bu sorunu yaşayan var mı
Ecmgn Mommm1606 sanırım ben 1 buçuk paket kullandım bıraktığımda hala az az geliyodu memleketten annemle ablam geldi 5 günde bitti . Bence bende psikolojik etkiside vardı. Arkadaş çevrem çok yok çalışmıyorumda evde hep düşünmekten annemler gelince kafam dağıldı baya iyi geldi bana
Mommm1606 Ecmgn bende ayni durumdayim bide doktor ustune dinlen kendini yorma dedi yatmaktanda bunaldikca sanirim kafama takiyorum ben daha bugun 5mhapi ictim
Ecmgn Mommm1606 kafanı dağıtmak için bişeylerle uğraşmanı tavsiye ederim yoksa düşündükçe kendi kendimize zorlaştırıyoruz süreci. Zaten hormonlar alt üst herşey etkiliyo . Bir an önce atlatırsın umarım bu durumu çok heçmiş olsun 😊
Mommm1606 Ecmgn umarimmm bende bu forumu farkettim burdan insanlarinda ayni seyleri yasadigini gorunce bi nebzebirbirimizi rahatlatyrz sanirim
Mommm1606 zeynnn5441 ikiside olur farketmez dedi herkeste baya yan etki yapmis sanirim ben gece aliyrm uyku yapiyo sadece buraz fazla uyuyrm