Merve352 Ogi34 bende yaptırdım echomar da şişli de 800 tlydi… Ameliyat kıyafetiyle giriyorsun.. düz bı yere uzanıyorsun… vajinaya makas gibi bir şey koyuyorlar rahmi görmek için… Hazırım deyince üstünde bir cihaz oluyor kollarını kaldır diyip önce filmini çekiyor yukardan cihaz… Sonra da mavi bir sıvı vajinadan gönderiyorlar seni sağına soluna döndürüyorlar sıvının geçtiği yerlere bakmak icin..o sıvı rahmin kalınlığını görüyor ve tüplerinden geçecek mi onlara bakıyorlar.. rahim normal formda mı diye sonuç çıkartıyorlar bazı rahimler yapışık olabiliyor perde olabiliyor T ve Y şeklinde olabiliyor ona bakıyorlar bı de patalojik bulgu var mı ona bakıyorlar… Çok az bı ağrı hissediyorsun korkma canim ins tüp bebeğe gerek kalmaz ne acılar yaşıyoruz bı bilsen yeter ki olsun acı cekiyim yeter ki diyorsun evlat için koca bir dağ oluyor bedenin hakkında hayırlısı olsun
Bfduam Merve352 nerde yaptırdım canım? Nasip oldu mu sonrasında? Dr a göre sıkıntı neydi? evlâd için koca bi dağ oluyor bedenin" çok etkiledi beni bu cümlen, duygulandım😥
Ogi34 Merve352 aynen canım hayırlısıyla bi tane kucagıma alayımda benim 4 düşük birde erken doğumun var oğlumuda kayıp ettim artık hayrlısıyla bi tane olsun istiyorum rabbim kimseye evlat aratmasın çalmadıgımız kapı kalmadı yapmadıgımız şey kalamdı herşeyim ama bak herşeyim temiz geldi tek bu kaldı işte doktorlar bana tesatüfen olan şeyler dedi hamile kalabiliyorum ama hep düşükle sonlanıyo inşllah bu sefer olur allahtan umut kesilmez
Bfduam Ogi34 şişli civarı, hastane değil, görüntüleme merkezi canım, nette teli var, müthiş ilgililerdi , özellikle anestezi Dr müthiş babacandı, gözün kapalı git.
benimmdunyamm Anestezili çektirdim sanki bir rüyaya daldım uyandım hiç birşey hissetmedim arkdasim anestezisiz çektirdi cektiremedi yarıda kaldı çok acımış cani
Bfduam benimmdunyamm aynı, hatta çekildim mi diye bile şüpheye düşülüyor di mi? Nerde çektirdin?ben echomarda. Sonrasında nasip oldu mu hamilelik?
Merve352 Bfduam echomar da yaptırdım… Herhangi bi sikinti çıkmadı erkek faktörlü bizim ki.. ona da bahcec tüp bebek merkezine gidiyorum… Tüp bebek islemlerindeyiz transfer olmadı sadece… Bende iğneden çok korkardım rengim atardı ama alıştım her yumurtama bakmasında koldan da kan alirlardi… sadece bı çatlatma iğnesinde çok acı çektim bı de yumurta alınacağı zaman anestezi vermek için elimin üstü değilde sol kemiğin olduğu taraftan iğne girdirmek istediler mosmor oldu orası… gerisi kolay aşamalar hiç merak etme bende transfer aşamasını çok merak ediyorum bakalım daha nelerler karşılaşacam korkuyorum ama her şekilde yapılması gerekiyor sonu gül bahçesi o gül kokusunu alana kadar her şey zor o kokuyu çekince her şeyi unutucam eminim 🤲 Erkek fakt araştırın mutlaka testlerle… Bı de anestezi yaptirmana hiç gerek yok anlık bı anda sadece ağrı girip gidiyor
Aurora_ Ogi34 15 gün önce Kadıköy Sonomed’de çektirdim hiç ağrı hissetmedim. Aşırı rahattı hatta çıkınca arkadaşlarla buluştuk yemeğe falan gittim gayet rahattım. 1000 tl verdim sonrasında rapor film veriyorlar sonucu mesaj olarak gönderiyorlar
Ogi34 Aurora_ yaa yani sancı felan olmuyo herşey gönlünce olsun canım ben güzel bi araştırma yapayım 🌸
Bfduam Merve352 canım ben çekildim geçen ay hamd olsun. İnş sonuç alacak o gül bahçesinde boğulacaksın🤲 Aurora_ hafifte olsa sancı olmadı mı?
Ogi34 Merve352 ay inşllah o gül bahçesine sende bende tüm isteyenlerde kavuşurur bahceci biliyorum yarın bi arayıp görüşeyim inşllah hepimizin hakında hayırlısı inşllah herşey gönlünce olur canım allah razı olsun🌸💜
_yasemin_ Bfduam kuzum bizde majör sperm sıkıntısı vardı tüp bebek kesindi yani. Ama tedaviye başlamadan önce doktor çektirmemi istemişti. O yüzden çektirmiştim . Dondurulmuş embriyolarım var :) Transfer tarihi için adetimi bekliyorum.
Duruduru2021 Hekimoğlu görüntüleme merkeZinde bir yıl önce 150 tl gibi bir rakama çektirmiştim. Ağrı acı olmadı anestezi almamıştım. Devlet hastanesinde yaptıran bir arkadaşımda çok ağrı olmuş ama ben çok hafif hissettim. O ay hamile kalmıştım düşükle sonuçlandı ama gerçekten insan herşeye razı oluyor rahim filme hiç bir şey geliyor şuan bana allah isteyen herkese nasip etsin
Ogi34 Duruduru2021 canım şimdi baktımda ben istanbul anadolu tarafındayım bu tarafta yokmuş herhalde sadece fatihde varmiş doğrumu
hayat_23 benimmdunyamm cnm o makas gibi şeyi vs. Sokmadan önce mi bayiltiyorlar ? Bide özelde sanirim anestezili yapıyorlar sadece
Merve352 Ogi34 kan sulandırıcı kullandın mi hiç Dr Ler tavsiye etti mi? Tüp bebek merkezlerinde tekrarlayan düşüklere de tedavi uyguluyorlar… Tüp bebek merkezi diyorum ama yani ilaçla tedavi de yapıyorlar sadece illa tüpe koyup işlem yapılıyor algısı olmasın aklında… Eğer bu kadar sıkıntılı geçtiyse gebeliklerin normal hastaneler de zaman harcama derim… Memorialler de uzmanlar var onlar olur ya da bahçeci tüp bebek merkezine gidersin orası olur… Bizim 2 sene olmadı o 2 senenin içinde de 1 sene ilaç tedavisi falan gördük aşılama önerdi hastane.. açıkçası hastaneye guvenmedim ordan oraya Dr gezip durmadan testlere para vermektense bir suru ilaçlar alıp masraf etmektense dedim güzel bir tüp bebek merkezine giderim güvenim tam olur. Ama iyi araştırmak lazım merkezi de benim komşum sağolsun çevresi hep bahçeci ye gitmiş gebelik olmuş ilaçlarla sadece hemde…benimde arkadaşım vardı 6 kez tüp bebek tedavisi olmadı burada tuttu ikiz bebekleri doğacak bu aylarda… Tüp bebek merkezlerine toplu ücret veriyorsun bizim Dr 800 tlydi 6 aylık ücreti… Özel hastanelere 6 kere gitsem zaten fazlasını öderim bu tutarın… Kendini de koştur koştur çok yorma yani proflara gitmek bilindik yerlere gitmek en mantıklısı canına yazık yoksa
Merve352 Ogi34 kanında pıhtı varmi bakıyorlar kromozomuna bakıyorlar annelerin böyle olduğunda… Ivıt ıvıt araştırması lazım Dr lerin rahim güçlendirici iğneler önerirler dusuklugun sebepli… Ama işte bunların tespiti için iyi bir prof lazım