Ogi34 Kızlar zeynep kamilde hgs yani rahim filmi çektiren varmı aranızda yılladır kaçiyordum bundan ama artık pess ettim mecbur kaldım yaptıracam biraz bilgi vermisiniz
bv187 Ogi34 ben anesteziyle özel bi hastanede çekildim zaten bişey hissetmedim ama sonrasında biraz kanamam oldu iki üç gün kadar
Deletedmom_33 Ogi34 Ben orda yaptıracktim randevu al diye numara verdiler ancak numara sürekli meşgul veya bağlansam da açan yoktu. En sonunda GOP da yaptırdık. 15 dk filan sürdü. İçeri girip alt kısmı çıkarıyorsun hemşire seni masaya yerleştiriyor. Hazır olunca doktoru çağırdılar. Erkekti benim doktorum. Geldi batikon sürdü spektrumu yerleştirdi. Sonra bir sıvı veriyor bende az bir yakma oldu. O sırada da çekim yapıyor. Sonra çıktı. Hemşire beni yavaş yavaş kaldırdı. Giydim çıktım sonuçta 2-3 dk da verildi.
Bfduam Ogi34 echomara gitsen? Sıfır acı, anesteziliydi benim, ama normalide hissedilmeyecek kafar hafifmiş.
Eylul1987 Ogi34 hsg bu arada hgs degil:)) ben çektirdim özel bi goruntuleme merkezinde cok acitan bi işlem değil zeynep kamil yakın zamana vermiyo bu arada bilginiz olsun
Zeynepensar O hastanede yaptırmadım ama ben çektırdım o kadar zor degil acıyo ister istemez ama dayanılmaz bı acı degil
badebusesi Ben de çektirdim ama başka bir yerde. Kesinlikle korkulacak bir şey değil. İnan adetin ilk günüymüş gibi ağrı oluyor sadece 15 dk sürüyor. ☺️ Benim sonrasında daha çok ağrı olmuştu boşluklarımda 2 gün kadar. Yine deseler yine çektiririm. O zaman çok okumuştum öyle kötü böyle ağrılı yazmışlar. Fena korkmuştum ama o kadar abartılacak bir şey yokmuş. Ertelemeden çekilin bence, şimdiden geçmiş olsun. Bu arada anestezi almadan çekildim.
Ogi34 bv187 devlet hastanesinde uyutmadan yaptıkları için korkuyorum zaten🥺 inşşlah bi şekilde yaptıracam artık
Ogi34 Deletedmom_33 evet randevu almak zatne başli başinca sıkıntı ya olmazsa bende özele gidecem artık randevu alamazsam 1 ay daha fazla bekleyemem kendimi zar zor cesaretlendirdim çok saolun🌸
_yasemin_ Ben Ekomarda çektirdim. Anestezi falan olmadan asla ağrı acı olmadı. Sonrasında kanamamda olmadı. Şu an ki fiyat ne bilmiyorum ama ben 6 ay kadar önce 800₺ çektirmiştim. Herhangi bi enfeksiyon vs olmadı Çok temiz bi yerdi memnun kaldım.
Bfduam _yasemin_ kesinlikle katılıyorum,benim anesteziliydi, sen hiç mi bi sey hissetmedin çok hafif de olsa?
Bfduam _yasemin_ film sonrası ilk adetin daha yoğun ve sancılı mıydı? Benim öyle oldu. Hamilelik oldu mu sonrasında?
Ogi34 _yasemin_ sizin adınıza sevindim inşllah benimde kolay gecer benim korktugum anaztezisiz olması zatne😉
_yasemin_ Bfduam valla hiç hissetmedim ilaç verilirken karnımda adet sancısı gibi bi sancı oldu o da saniyeler içerisinde geçti. Asla ağrı acı yok çok rahat oldu iyi ki oraya gitmişim.
Ogi34 Eylul1987 😅 yanliş yazmişim evet yakın zmana vermiyo ben daha adet görmeden aramaya başladım ama açan yok
Bfduam _yasemin_ ben korkak cesaret edemedim:) Ya ama çok ilgililer, tavsiye ederim herkese👍 Hamilelik oldu mu kuzum?
Zeyneb12 Ogi34 bir şey söyleyeyim mi bende aynı sen gibiydim hep kaçtım kaçtım ama baktım ki kaçılacak bir şey asla değilmiş. Ben bile çektirdiysem ohooo. 5 dklık bir işlem
Bfduam Ogi34 şişli civarı, hastane değil, görüntüleme merkezi canım, nette teli var, müthiş ilgililerdi , özellikle anestezi Dr müthiş babacandı, gözün kapalı git.
_yasemin_ Bfduam kuzum bizde majör sperm sıkıntısı vardı tüp bebek kesindi yani. Ama tedaviye başlamadan önce doktor çektirmemi istemişti. O yüzden çektirmiştim . Dondurulmuş embriyolarım var :) Transfer tarihi için adetimi bekliyorum.