Aylar sana yemin ederim en ufak belirti yaşamadım. Hatta benimle birlikte transfer olan arkadaş o kadar çok belirti yaşadı ki niye bende bir şey yok diye oturup ağlayacaktım. Ama çok şükür ki tuttu 🤲🏻
Sakın kendinde belirti arayarak üzülme. Belki belirti diye sevindiğin şey adet ağrısıdır bilemezsin. En ufak belirti yaşamadan ben pozitif aldıysam sende alabilirsin. Tek belirtim geceleri çok tuvalete kalkıyordum o da gün boyu 4 litreden fazla su içtiğim içindir diye tahmin ediyorum