Selamlar bana da 5. gün embriyosu konuldu. 10. Gün beta baktım 99 geldi. 2 gün sonra başka bir hastanede baktırmak zorunda kaldım. Orda 159 geldi. Acaba yavaş mı yükseliyor? Sağlıklı bir gebeliktir inşallah diye dua edip duruyorum. Ben de zevkine 159 u gördükten sonra gebelik testi yaptım. Silik çıktı. Yazışmaları inceledim. 300 lerde bile silik çıkanlar var. Kafaya takmamaya çalışıyorum. Şimdi 99’u gördüğüm hastanede çarşamba günü yaptırmamı istedi doktorum. O hesaba göre en az 800 olmalı. İnşallah herşey yolunda gider 🙏🏻 Allah herkese nasip etsin. Sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallah 💕