Aylar Arkadaşlar 3 ocakta transfer oldum bugun 6. Günüm hiçbir belirtim yok Biliyorum çok erken perşembe günü test vereceğim biraz umutsuzluğa düştüm sizin ne gibi belirtileriniz olmuştu
Zzbrncibzkrt Aylar hayırlı olsun inşalalh benimde hiç belirtim olmamıştı tutmadı sanmıştım çok şükür pozitifi gördüm belirti aramayın inşalalh sizde güzel sonuç alırsınız 🌸🌸🤲
Bebisinannesi____ Aylar evet çok heycanlı bi bekleyiş hem umut dolu hemde tutmama korkusu😊 ama gönlünüzü ferah tutun benimde pek belirtim olmamıştı bel ağrılarından başka oda belirti değil bence gönlünüzü ferah tutun ama kendinizi her iki sonuca da hazırlayın ben öyle yapmıştım hamileyim şimdi dualarım sizinle rabbim hayırlısını nasip etsin😊🤲🏻
mirage333 Aylar belirti bekleyip hiç uzmeyin kendinizi. Hiç belirti olmayabiliyor. Yada ilaclarin etkisini belirti sanabiliyoruz.
Aylar Zzbrncibzkrt yaa ne güzel hayırlı olsun 😊 önceden bu kadar kısa süre içinde neden belirti arıyorlar kş diyordum ama çok heyecanlı ve meraklı bir süreç artık hak veriyorum 😊
Aylar Bebisinannesi____ yaa kıyamam dualarınızda olmak çok güzel 😌 biliyorum belirti aramamam gerekiyor ama okuyorum burda hep kaşığım ağrıyor falan diye o yüzden biraz tedirgin oldum
_yasemin_ Aylar 9.gün mü test yapacaksın canım şimdi yapsan bile 5.gün olduğu için silik çıkma ihtimali var 🙊
Aylar BenCansu tesşekkürler güzel düşünürleriniz için aslında normal yaşantıma devam ediyorum yatınca çok mu yattım diye düşünüyorum hareket edincede çok mu hareket ettim diyorum. Zormuş bu işler 😇
mirage333 Erkenden de test yapmayin. Ben 8. Gün idrar testi yaptim negatif cikti. 2 gün agladim 10. Gün kan testinde pozitif cikti.
Aysenur222 mirage333 sizinki kaçıncı gün embiriyosuydu bide erken gebelik testinde mi yaptınız erkenden
Aysglctn Aylar canım benimde hiç belirtim yoktu hatta belim ve kasıklarım agrıyordu afedersin adet gibi dedim tutmadı galiba adet olacam diyordum ama hamileymişim şuan 8+2 yiz rabbim tüm canı gönülden isteyenlerede nasip etsin 🙏
Aylar Aysglctn Rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin kaçıncı gün başladı kaşık ağrısı
Aysenur222 Aysglctn rabbim kucagına almahı nasip etsin kardeşim bugun 6 günim 5 embiriyosu inanılmaz bel agrım var idrar testi yapmamak için zor tutugom kendimi
balbebek412 Aylar allah hayirlisi ile bebisinizin saglikla tutunmasini nasip etsin ♥️ hic bir belirti aramayin, bende de adet olacakmis gibi sanci olmustu, ama oldu allaha sukur ♥️ iyi dusunun, hayirlisi ile iyi olsun.
Aylar balbebek412 balbebek412 teşekkür güzel dualarınız için 😍😍 bence o sancı tutunma belirtisi olmuş