iki_tospik_annesii PrensesAnnesi4 Vayyy beee benden önce doğurdun 🥺😂 helal koz sana 🤣🤣🤣 bakalım sabah beni neler bekliyor 🥲🥲
seraygunel Allah sağlıklı analı babalı büyütsün inşallah. 😇 Bizde 37. Haftadayız geçen gün doktor kontrolümde düzenli sancılarım çıktı ve 2 cm açıklığım varmış. Doktorum salı günü yine kontrole alıcak haftaya bizede doğum görüldü. 😊🥰
Miranmiray iki_tospik_annesii hayır canım dün gece kasılmalarim vardı.brndr iyice tetikledi diye afedersin eşimle beraber oldum.sonra sancılarım arttı saat 3 gibi geçti şuan birşey yok .çok sevindim dogurucam diye ama yok gelmedi yine.sen ne yaptın galiba heyecanlisin benim gibi bu saatte uyanık olduğuna göre😂😂sen nasıl oldun kuzum
iki_tospik_annesii Miranmiray Allahn yardımcın olsun kuzum yaaa 🙏🙏 ne zmn gelecek acaba senin bu bebe çok merak editörüm 😂😂😂 Saat 5 den beli ayaktayım uyku yok heyecanlıyım korku war çok karmaşık duygular içerisindeyim 😁🥺😅🤣🥺🥺 Ay bide dünden beli gögüslerimden sarıl sarıl süt akıyor 🤷♀️ Üstüm hep süt olmuş gene
Miranmiray iki_tospik_annesii valla agliyicam ya burdaki arkadaşlarımın hepsi doğurdu bir ben kaldım 😢süt konusuna gelince sütünün gelmesi iyi sen dokunma goguslerine bırak zaten 1.bucuk saatin kalmış 😍
iki_tospik_annesii Miranmiray Ağlama kuzum merak etme elbet gelicek annesi 🥰 bak bende diyordum gelmiyor gelmiyor diye bak saat sayıyorum şimdi de 😂😂 Korktum bian kız süt gelince 😁
Puki PrensesAnnesi4 ay darısı bana böyle ağrısız sızısız kontrole diye gidip doğurup gelirim🥰😊 hayırlı olsun
aysenurkp Hayırlı olsunnn size çok sevindim allah bana da böyle güzel doğum nasip etsin🥰🥰💃 36 yim şimdi 37 diyince çok heyecanlandım bakalim bizde nasıl olacak
Miranmiray iki_tospik_annesii keşke sen dogurmadin benim sancım baslasaydi şimdi.😂😂sen doğurduktan bir saat sonrada ben doguraydim😂
iki_tospik_annesii Miranmiray Sanmıyorum kız 2 dün sonra gene alıcağını 😂😂 gene postalayacak beni eve😅😅😅