Ne sanci ne nişan geldi kızlar sadece bir parmak kadar kahve gibi islaklik vardi eşimle dedik ki ne olur ne olmaz gidelim doktor kontrol etsin iyikide gitmisiz tabi ben giderken hiç doguracam falan kafasinda degilim ya iste bi ultrason bakar 2 hafta sonra polikinlige gel diyecegini dusunuyordum ki ebe alttan muayene ettikten sonra 2 cm demesin mi 😳 bide nstde sancim çıkti ben şok tabi 😳 neyse hemen yatisim verildi gece 11 de gittim üçe beş kala 8 ocakta normal dogum ile HAYAL Mihram mucizem doğdu simdi yanı başımda ALLAH isteyen herkese bu duyguyu yasatsin insallah biraz toparlanayim pozitif dogum hikayem geliyorr 🤭💃