Mnvver06 canım bnm çok çok üzüldüm Rabbim sana sabırlar versin biliyorum çok zor bi durum ama emin ol geçecek, bende daha önce kalp durmasından kaybettim çok ağladım ama çok şükür Rabbim yine nasip etti, bende şuan 19 haftalığım hergün ağlayarak dua ediyorum Rabbim bunu bana nasşp etsin diye , inşallah sana da tekrardan hayırlı sağlıklı evlatlar nasip edecektir , 😞😞