Mnvver06 Ahhh canım benim şu an sana sarılmayı yanında olmayı çok isterdim. Üzüntünü acını en derinden hissettim. Benim bir ablam bebeğini vaktinde dünyaya getirdi ama bir sebepten kaybetti bir kaç gün içinde. Sezaryen doğum yaptığı halde bir kaç ay sonra tekrar hamile kaldı ve şu an dünyalar tatlısı bir kızı var. Gebelikten hemen sonra çok kolay ve çabuk hamile kalınıyor rabbim gönlünüze göre versin eşininde seninde gönlünü ferahlatsın inşallah. Güzel haberler vereceğin günde burada olurum inşallah 🤲