Mnvver06 duamda yer vericem insallah.. cok zor belki bunu gebe olmayan birine söylesen cok etkilenmez ama gebe olan herkes bu duygunun ne oldugunu cok iyi bilir icinde büyüttügün hayaller kurdugun emanetin avucundan bir anda kaybolmasi. Ama hayırlısı .. inan sana hayırlı degilmis o evlat.. öyle olsa Rabbim nasip etmez miydi? İmtihann işte ağır ama isyansız duayla istekle atlatabil insallah. günahlarına kefaret olacak bir acıyla sınandın belki de.. bilemezsin..