Mnvver06 bazen bi sebep aramamıza gerek yok hayatım.. Canı veren gibi alan da Rabbim. O böyle uygun görmüş demekten başka maalesef bir şey gelmiyor elimizden. Şuan acın çok taze, eminim ki bu acının tarifi yoktur. Ama güçlü olmalısın kendini bırakmamalısın. Sağlıklı olmayacaksa bir anlamı yok, hayatın boyunca bu yükü taşıyacaktın belki de. Sağlıklı bebişin olsun inşallah annelik için çok geç değil eminim ki kucağın boş kalmayacak, bu umut seni hep ayakta tutsun 🌸