YeninesilAnne Alpbebek yok canım yaa nerdeeee 😏 yarın tekrar gidicem hastaneye açılma yoksa eğer suni sancı verilecek 40+4 olacaz çünkü 41. Hafta bittiniz zaman bebeğin doğmuş olması gerek dedi doktorum. İçerde kaldıkça risk artarmış
BuFi2012 CigdemZeynepAkdeniz yarın sabahdan gidicem doktoruma suni istediğimi söyledim oda onayladı sabah erken gelin konusalım dedi. Büyük ihtimal yatışım yapılcak zaten 1 cm açılmamda vardı. Ben suyu okicam bu geceden yarın alırsa otu yarın koycam suya
CigdemZeynepAkdeniz BuFi2012 Hakkında hayırlısı canım yarın hayırlı haberlerle gelirsin insAllah hayırlısıyla sagsalim al kucagina bebişini buraya da yazarsin inşAllah nasil gecti diye cnm
Betllll CigdemZeynepAkdeniz kendi sancın çok dha iyidir diye düşünüyorum ama hani diyolar ya doğduktan sonra herşeyi unutuyosun bütün vicudun acayip bi rahatlama geliyo keserken hiç hissetmedim ama çocuğun kafasının çıkmak üzere olduğunu hissettim dikilirkende hiç hissetmedim bebiş 3440 grm doğdu 10 gün öndeydi kızım ztn
CigdemZeynepAkdeniz Betllll Sagsalim kucağina almişsin canim ne güzel darisi bizim basımiza inşAllah canm
Sinem52 58Vildan daha çok varmış canım ama benim araa ara belime kasiklarimda ağrı oluyor o kadar beklemez diye düşünüyorum bakalım ☺
Deletedmom397 Kızlar nişan gelince hemen doğurmuyosunuz boşuna sevinmeyin 😂 benim bi avuç geldi henüz bi şey yok 4 gün oldu