Ardanyal YeninesilAnne ben doğurdum canım sunni sancıyla perşembe günü sabah 8 de gittim yatışım yapıldı 13:40 da doğurdum
YeninesilAnne Ardanyal hayırlı olsun canım benim rabbim analı babalı büyütsün. Ben de aynen ayın 20 sinde gittim hiç açılmam yoktu. Saat 12 gibi yatışım yapıldı suni sancı ile Bayram gecesi saat 1 de yavrumu kucağıma aldım çok şükür 👼🏻🤲🏻😊
Mseyyide Bende 38+1 ve cok aşırı agrim var hem bel ağrısı hemde kasık ve karın ağrısı Sanki her an doğacak gibi hissediyorum.