YeninesilAnne CigdemZeynepAkdeniz rahatlıkta bir yere kadar ama biz de insanız sabırsızlanıyoruz burda bir zahmet geliversinler artık 😅
sedo112 Gamzelim Evet gecen hafta 10 günü bulur demişti bak 8 gün oldu tık yok internettende baktım nişandan sonra baya bekleyenler var ya
Ardanyal YeninesilAnne 2 tane normal doğum yaptım. İlk bebeğimide sunni sancıyla doğurmuştum. Doktorumda normal doğum yaptırıyor sadece. Allahın izniyle bunuda normal doğurturuz dedi. Sezeryandan hiç bahsetmedi
YeninesilAnne Ardanyal anladım canım inşallahta öyle olur. Benim gittiğim doktorda en son çare sezeryan dedi zaten. Çünkü 1 cm bile açılmam olmadığı için suni sancıyla bile açılman olmayabilir dedi ondan sordum
Sinem52 CigdemZeynepAkdeniz canım suni sancı hızlandırılmış versiyon resmen sancı süreleri çok çabuk kısalıyor ağrı daha fazla oluyor 😯
CigdemZeynepAkdeniz Sinem52 Dayanabilcegimiz bi ağrı mi acaba suni sancidan korkuyorum bi tek bide dikişten 🙈
sedo112 Gamzelim keşke hemen olsa canım ama dediğim gibi herkeste farklı oluyor nisandan sonra bekleme suresi
CigdemZeynepAkdeniz Prensesininannesi Aynen canım uyuyamayinca bütün gün uyukulu oluyor insan sende sor bakalim ne dicek doktorun sana 😊
Sinem52 CigdemZeynepAkdeniz şimdi ne desem boş canım bugün doktora gittim kendi kendine sancim olmazsa mecbur bende haftaya suni sancı alıcam 😢 yani ağrının şiddeti daha sık aralıklarla oluyo tabi Allah hepimize dayanma gücü versin inşallah
YeninesilAnne Ardanyal mutlaka yaz canım merak ediyorum seni de. Ben de yarın gidicem belki Doğumu başlata bilirler de çok tedirgin oldum yaa 😏
Ardanyal YeninesilAnne ben doğurdum canım sunni sancıyla perşembe günü sabah 8 de gittim yatışım yapıldı 13:40 da doğurdum
CigdemZeynepAkdeniz Sinem52 İnşAllah canim kendi sancinla gidersin doğuma hakkinda hayırlısı neyse o olsun 😊
Edirefp CigdemZeynepAkdeniz 38+5 de aniden belden giren sancıyla hastaneye gittim 7 cm açılmam vardı. Eğer sancılarınız düzenli ve sık olursa beklemeden hastaneye gidin zaten açılmanız varmış
CigdemZeynepAkdeniz Edirefp Şuan belden sancim yok canim çok yürüdüğümde veya çok ayakta durduğumda oluyor senin hep düzenlimiydi belden ağrin cuma günü kontrolum var bakalim ne olcak hakkimizda hayırlısı artik 😊
58Vildan kızlar bende 38+1im bugün kontrole gittim hafif doğum ağrın var dedi açıklığa bakılmadı acaba meryem anayı suya koysam etki eder mi?
CigdemZeynepAkdeniz 58Vildan Açıkliğina bakilmadan koyma bence canim doktorun görüşüne göre koyarsin yine cagirmiştir zaten seni muayene icin