Bebeeeeek Melikenlbt He evet canım pardon 😊 stres yapma stres yaptıkça yükseliyor hap kullanıyor musun peki
Melikenlbt Bebeeeeek Canim çok heyecanlı yapım vr protein kaçağı sınırın bir üstü çıktı tansiyonumda en yüksek 13 8 çıkıyor evde tansiyon takibi dedi 2 hafta sonra çağırdı
Bebeeeeek Melikenlbt hap başlarlar canım onunla biraz daha gidersiniz inşallah 35-36 haftalık olsanız yeter
Bebeeeeek Melikenlbt merak etme canım sen üzülme Allah’ın izniyle sağ Salim sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz 🌸
Melikenlbt Bebeeeeek Amin inşallah canım rabbim hepimizin yardımcısı olsun evlatlarımıza sağlıkla kavuşuruz inşallah 🌸
Bebeeeeek Kayserilim38 çok şükür canım günde 2 defa emzirmeye gidiyorum cumartesi günü odaya çıkacağız iki gün de ikimiz hastanede kalacagız ondan sonra Allah’ın izniyle taburcuyuz 🥰
Kayserilim38 Kızlar benimki 25mm 34 hafta yeni oldum erken-doğum olunca kuvez vs olurmu bide 33.haftamda 2100grdi çok endişeli ve telâşlayım rabbim hepimize bebeğini sağlık ve sihatlr kucagimiza almayı nasip etsin
Ozlem2206 Nuurylmz benimde erken doğum riskim çıktı 28.haftada 😔 kaç kilo doğdu bebeğiniz birde 2 kilo olunca çıkarıyolar diye duydum doğrumu acaba bilginiz varmı? Rabbim tez zamanda kavuştursun kimseye küvez yolu bekletmesin🙏🏻
Kayserilim38 Ozlem2206 Bende o şekilde duydum fakat nekadar doğru bilmiyorum insallah bi problem çıkmazda beklemeyiz ya
Kayserilim38 Pptya insallah günümüzü tamamlarız yatmaya ciğer geliştirici vuruldunmu içini rahat tut bende 28.haftamda öğrenmiştim şimdi çok şükür 34 oldum
Kayserilim38 Maşallah canm Allahım sağlık sıhhat versin inşallah bende günümü tamamlarım ya erken doğum yapıp sıkıntı yaşarım diye çok korkuyorum
Kayserilim38 Busra2013 yani 25den sonra azmi kısalır bende bugün 34 haftalık oldumda 25cm benimki ve doktor 2 yada 3haftaya doğum olursa sasirmam dedi 32 haftadaydım ozaman
Ozge90 Kayserilim38 Kayserilim38 bende rahim ağzı kısalığı var 26 haftamda öğrendim şuan 35 haftalığım Kayseri’de hangi doktora gidiyorsunuz ben de Kayseri’de yaşıyorum
Kayserilim38 Ozge90 izmirde yaşıyorum fakat kardeşim kayseride yeni doğum yaptı tekden hastanesinde özlem katırcı ve dünyam hastanesinde züleyha güzele gözüm kapalı.gidebilirsin onları.tavsiye ederim canm
Avciii Nuurylmz geçmiş olsun 36 haftalıktim ama 33 haftalık olarak doğdu 10 gün yatı kuvezede sonra çıktı çok şükür iyi şuan 37 günlük olduk ☺️🙏