Kayserilim38 Bifat1 beklemedeyim şimdilik bana bi sıkıntı yapmıyor ama doktorun söylemi beni korkuttu
3oglanannesi Nuurylmz evet öyle bazı hastaneler de prosedür farklı 37 haftayı tamamlatıyordu bizim hastane biz 37 haftalık olduk emme refleksi de vardı 2 haftadır 1800 gr la taburcu olduk