Mutlu2604 hiç pişman değilim normal olduğuna hast çıkarken hiç doğum yapmamış gibi çıktım hiç ağrım olmadı çok çabuk iyileştim oturup kalkarken bile zorlanmadım bir yıl geçti hiç göbeğim kalmadı dua edin normal olsun ama Dr çok önemli dr memnunsan zorlanmazsın ben pes edecekken Dr yüreklendirdi beni ilk geldiğim günden sen normal dogurursum dedi bana 😂