_hamisanne
Bende dün gittim canım bir posta da yazmıştık birbirimize benim 2 cm açıklığım sancım da çıktı nst de doktor seruma yoladı sonra tekrar nstye girdm yine sancım çıktı ama ilki kadar değil ama sancım beli oluyor bayağı tekrar çatıda muane etti baktı 2cm istersen bu aksam kal doğumu başlatan bir sancın açıklığın yok dedi bende eve geldim sancımı evde çekeyim açılmam olsun diye bir şeyler yaparım diye ne olacak bilmiyorum beklemedeyim 🤰🏻👼🏻