Kızlar bugün kontrole gittim 40+1 iz sancı yok açılma yok hicbirsey yok çarşambaya kadar beklicez gelmezse baslaticaz dedi sanırım suni sancı vericek post açım belki dogururum 😂 bana dua edin ne olur çünkü suni sancı ile ilgili güzel şeyler duymadım 😂 dularinizi bekliyorum ❤️