minikmucizemmmmmm Sengul82 dua edin benim içinde hayırlısı olsun 🤲🏼🤲🏼 Bir buçuk yıl oldu az bir süre evet ama çikolata kistim var doğal yolla hamile kalmak istiyorum 😒😒
Sengul82 minikmucizemmmmmm cnm allah nasip ederse olur inan ki.kurban olduğum o bilir..ben de 3 bucuk sene oldu.1 dış gebelik yaşadım sonra hamile kalamadım aşılama tüp bebek ve sayısız klomen tadavisi.ekkmde tüp bebek icin gidecektim hatta yumurta dondurma yaptim.. Ama lağım doğal yolla nasip ettim kurban olayım ona ben.kûn fe ye kûn . Ol der ve olur 🙏🙏 rabbim size de nasip etsin inşallah..
gunesligun _y0 şimdi yapın. Negatfse 5 gün sonra bi daha yaparsınz. Belirtiyle anlaşılack bişe değil Güçlü olun. Tedrgin olack durum yok. Varsa vardr yoksa yok
minikmucizemmmmmm Sengul82 aynen öyle rabbim nasip etsin yeter ki bizim yaptıklarımız hep vesile. Hep öyle dua ediyorum yaratanda o yoktan var eden de bana da nasip etsin o güzel duyguyu🤲🏼❤️
annesinin_beybisi _y0 ah canım bence hiç korkma inan acaba var mı yok mu diye düşünmek insanı daha cok yıpratıyor ben 5 haftalik hamileyim 4.5 sene gebe kalamadım onlarca test yaptik hatta her ay 3_4 test yapardim aklimda kalip düşünmekten iyidir bence
Pemberuya mervekss mesela göğsümde büyüme var bir tarafta hafif kızarıklık ama ağrı yok reglime 9 gün var
_y0 Pemberuya ben göğüslerimi bir ara hiç hissetmiyordum bir ara çok hassaslaştı şimdide şişlik var regl öncesi hiç olmuyordu acaba psikolojik mi bilemiyorum
Pemberuya _y0 Bazen öyle oluyorda sabahları bulantı oluyo bel ağrım var böyle bişey yediğim zaman sanki civa tadı var gibi bide akıntım var ama sarı renkte
Pemberuya _y0 Bide yumurtlamadan 1 gün önce ilişki olmuştu tesadüf sonradan öğrendim onu da inşallah tutmuştur diye bir umut bekliyorum😂
_y0 Pemberuya inşallah kuzum zaten vücutta 3 gün canlı kalabiliyor diye biliyorum yumurtlama gününü bilemeyenler genelde gün aşırı yapıyor
Pemberuya _y0 Evet canm ama işte enfeksiyonda engel oluyor galiba bende diğer aylarda ya denk getiremedim ya da enfeksiyondan tutmadı