_y0 tabi ilk idrar daha iyi..ama günün her saatinde çıkabiliyor varsa..ve hemn yaptıktan sonra ki silik çizgi bile yeterli oluyor..ama 10 dakikadan sonra si b3nce geçerli deil.daha once hep öyle yanıldım.hatta bu seferde ihtimal vermedim ama hergun yaptim daha da koyulasti çok şükür.3 sene sonra oldu âllahimaa şükürler olsun.suan 12+3 teyim daha