Bsrnr14 _y0 Bence yapın test, benimde aynı şekilde kasık ve göğüs ağrım vardı adet tarihinden 3 gün önce kaset test(erken gebelik değil ) yaptım ve sonucunda şuan 16 haftalık hamileyim ☺️
Melisssssss _y0 bende korkuyorum ama belim ağrıyor bide göğüslerim büyüdü Ağrı yok desem daha iyi benimde bat 17 falan
Pemberuya _y0 Evet canm ama işte enfeksiyonda engel oluyor galiba bende diğer aylarda ya denk getiremedim ya da enfeksiyondan tutmadı
Sevilayozdemir _y0 bende bugün test yaptım ikinci çizgiyi gördüm sık idrara çıkma ve göğüs ağrısı var 2 gün gecikmem var dün aşırı koku hassasiyetim ve bugün midemde hassasiyet var. Umarım vardır ve o mutlu haberini burada bizlerle paylaşırsın 🥰
_y0 Sevilayozdemir 29 Aralık yumurtlamaydı canım bat 12 Ocak bugün yaptım test ama çıkmadı erken mi acaba