Buket_dadas iki_tospik_annesii hayır kuzum haftaya allah nasip edderse beli olcak carsamba günü anket acarım gün aldık diye😂😂🙈🙊🥰😘
Kumru_ iki_tospik_annesii inşallah canım Allah yardımcımız olsun. Bizimki de arada vurmaya çalışıyor ama çok uzak tutmuyorum ben sevmesi için. Biraz yıpratıcı bir süreç ama yaza rahatız inşallah 😁
Binnazzz12 iki_tospik_annesii ya benim oğlumda 18-19 aylık oluyor ben doğum yapınca bende de böyle bişey olur mu şuan biraz tedirgin oldum açıkçası
iki_tospik_annesii Binnazzz12 Bilmiyorum cnm 🤷♀️ Benim bebek normal doğum pozisyonunu aldığı için Rahime baskı yapıyor o yüzden dikişlerime zor veriyor
8899ilknur iki_tospik_annesii iki doğumun arası Nekadar ben peş peşe hamile kaldım ve Sezeryan dikişlerim acıyıp gerilmeye başladı doğumum nasipse martta aklına gelirsem benim için dua et olur mu ismim ilknur çok zorlanıyorum 🥺🥺🤦♀️
iki_tospik_annesii 8899ilknur İlk oglum 20 aylık olucak canm ayın 13 de Tabikide ederim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️
8899ilknur iki_tospik_annesii Aminn Allah razı olsun kardeşim Rabbim senide güzelce kurtarsın inşallah 🤲🌸