Belgin25 iki_tospik_annesii hiç korkma cnm Bn oglumu 35+5 te sezeryan oldum ve simdi 2 yasında kuezede almadılar
iki_tospik_annesii Belgin25 Şuan doktor almıyor zaten cnm bugun sabah gittim geri yolladı eve salı tekrar gieicem
iki_tospik_annesii Seymaben Bende sabah pılımı pırtımı topladım gttim 😂😂😂 doktor geri yolladı eve salı günü gel dedi
iki_tospik_annesii Azizinannesi2 Yarın sabaha çağırdı ama sancılarım yok bi kaç gün daha bekliyecem 😂😂
iki_tospik_annesii Azizinannesi2 Yaaa yarın senin doğum günün mü 😍😍😍 görümcemde aramış yarın doğur kızımla aynı gün olsun 😂😂😂