iki_tospik_annesii lavininannesii Yok yaa öuhammeti almadılar küvete ciğer geliştirici iğne de vurmadılar
Bebiscann iki_tospik_annesii inşallah bebeğim, benim ilk oğlumda kuveze girdi, sonra sapasağlam geldi yanıma hiç korkma iyi düşün iyi olsun 🙏😍❤️
PrensesAnnesi4 iki_tospik_annesii Doguramadim diye diye kaldi 2 gunun 😂Hadi simdiden gozunaydin olsun saglicakla kucagina al inslh
iki_tospik_annesii PrensesAnnesi4 Hee walla kız 😂😂 her gün kendimi yırttım dogurmaıyorum diye 🤣🤣 şimdi korkuyorum 🙄🙄😂😂
Akrepbebek iki_tospik_annesii ben inanıyorum çok güçlü bir oğlun var hiç küvete girmeyecek. Qnasi gibi güçlü🥰❤😘 hiç korkma bebisini Sağ salim kucağına alacaksin beraber odanıza çıkacaksınız. Pazar günü bizim için çok önemli bir gün olacak 😘❤🥰
iki_tospik_annesii Akrepbebek İnşallah bacımmm inşallah 🙏♥️ Benimde tek duam o yönden yana 🥰🥰🥰 Gelmiyor gelmiyor dedik şimdi geliyor korku sardı içimi 😂😂😂 ne acayibim yaaa
Selin12- iki_tospik_annesii canım kilosu gayet iyi eğer doğduğunda solunum sıkıntısı yaşamaz ise kuveze konmaz yais anlama bu normal vaktinde doğan bebekler içinde geçerli olan bir durum
Buket_dadas iki_tospik_annesii hayır kuzum haftaya allah nasip edderse beli olcak carsamba günü anket acarım gün aldık diye😂😂🙈🙊🥰😘