guzel_anne1 MucizeAnne_ Erkenden benim gibi olan Hamiş ve bebekli annenlerin aralarından sıvışarak alacaklarımı aldım 😂😂 Oyun halısı, Müslüm bezi, oyuncak sepeti gibi daha bir çok ürün aldım. 😊😊😊
MucizeAnne_ Melek141120 PrensesAnnesi4 Gonbarhak ozomom guzel_anne1 Baykuss Poyrazin_annesi Kizlar aha bunları aldım takım oldu 😂😂içinde mavi var nevresim takımın anlamadım ama https://imgyukle.com/i/oYp8B8
Deletedmom_33 MucizeAnne_ Dünden beri sağ ayak üstüm ağrıyor evde topallayarak yürüyorum 🤣 öğleden sonra basabilirsem emzirme önlüğü bakmaya çıkacağım
guzel_anne1 zynpada bence kullanırsınız aynısı toyzshop da 450 TL’ydi o oyun halısının, zaten oynayacağı 3-5 ay iyi etmişsiniz. Ben de aldım güzel günlerde kullanın
asyahumam zynpada kullanırsın sakın verme bebegım 5 aylık hala kullanıyoruz bımdekınden degıl ama cok pahalı bır halı degıl bızımkı de sevıyor oyuncakları ıle oynuyor
zynpada asyahumam şiltesi falan çok dandik naylon birşey, bir de daha kurarken üstüne oyuncak takılan borulardan biri kırıldı. O kadar kötü çıktı yani, kutusuna koyduk kaldırdık şimdilik.
bircicekannesii Deletedmom623737 Bende almadan çıktım Haziran bebeği olacak aman yatmaz aman şu bu dediler almadan çıktım halbuki alacaktım kanıma girdiler inş pişman olmam
MucizeAnne_ Naneliayran https://imgyukle.com/i/oYp8B8 kız bunun içinde Mavide var anlamadım ben bu işi 😂
zynpada PrensesFiona valla şöyle söyleyim bildiğin ince naylon bir şiltesi var. Daha ilk eve getirip kurarken oyuncaklerın takıldığı desteğin biri kırıldı.
zynpada Deletedmom623737 valla canım benim annemler anne yanı almış hem de ayrı karyolası var ama bence de anne yanı çok kullanılacak bişey değil gibi. Sadece bizimki park yatak gibi katlanınca küçücük oluyor, bir yere giderken yanımızda götürürüz en azından mantığı ile değiştirmedik
puskulinthehouse Busracalii ben de aldım bence heryerde kullanılır bebişi aranıza alıp yatarsınjz falan♥️🌸😂
Gonbarhak Busracalii bende aldm canım ilk bebeğimde almadım ikincide almak istedim yatakda rahat olur keşke ilkinde alsaydım dedim sonradan
Tugcenuman Yürüme arkadaşım alabilecek biri var mı çok dolaştım bulamadım alabilecek olan varsa parasını gönderirim 🙈