Barlas_mom valla bizim burda başka bim yok uzak 8.30 tan beri 3 kere gittim geldim yoruldum ev dandini duruo daha :) sabah 8.30 ta sıraya girdim 8.ciydim küvet kova zor kaptım son kalani kalabalıkta çıktım hemen virüs korkuma sonra yine gittim battaniye biberon nevresim oyun halısı vs sonra aklıma toplar geldi üşenmedim yine gittim boştu bu sefer talan olmuş son 3 file kalmış aldim çıktım ana kucağı olsada o kalabalıkta bulamazdım zaten