Arkadaşlar 9da giderek ne varsa aldım geldim biraz fazla aldım galiba 🤣🤣 Anne yanı yatağını almakta çok kararsız kaldım ama son anda aldım sizce doğru mu yaptım gerekli mi, ilk bebeğim tecrübesizim biraz ne görsem alasım geliyor 😬 Ağız mendilleri ve müslin bezlerin kalitesini çok beğendim ben daha önce baktığım yerlerde daha pahalıydı ve daha kötüydü kalite olarak