Sema166 Pelvan Çok şükür bi sıkıntımız yok küveze girmedi ertesi gün çıktık hastaneden sadece biraz küçük ve zayıf onuda inşallah toparlar 🤲🏻
Alinmavi Hyryshn 34+5 de doguran arkadasim var bebegi kuvoze girmedi insallah sizin ki de girmez hemencik alir gelirsiniz. Haftasi iyi zaten masallah.
Hyryshn Alinmavi maalesef bir haftadır kuvezde hala. Ne zaman çıkacağı belli değil bi yandan nefesi bi yandan böbreği ile uğraşıyo yavrum. Dua edin hanımlar
Alinmavi Hyryshn Allah yardimcisi olsun size guc sabir versin. Boyle bebekler daha cabuk toparliyor ve tuttugunu koparan cevval insanlar oluyor genelde.
Hyryshn Nefesliva 19 gündür kuvezdeydik kuvezde çıktık ama sırtta katater takılı:( boşaltım ordan yapılıyor. Ameliyat için 3 ile 6 ay diyorlar o zamana kadar bu şekilde duracakmışız
Betus93 Kubraasya benim durumumdaymis😭😭😭benimde tas vardi ameliyat oldum stent taktilar. Suan yatarak gun gecrmeye calisiyorum. 31 haftaligiz bizde 3 haftadir cekiyorum bobrekten de erken dogumdan da
Nefesliva Hyryshn ayy olsun çok sevindimm boşaldıkça böbreklerde küçülüyormu inşallahh dahada iyi olacak
Gizem21 Hyryshn ben ilk oğlumu 35 hafta doğum yaptim sezeryanla suyum azalmış diye hiç küvete girmedi benim ki
merve90 Gizem21 canım benimde 35hafta 1günlüğüm böbreğimde genişlemeden dolayı çok ağrı çekiyorum doğum olursa küveze girer diye kokuyorum çok
Hyryshn Nefesliva küçüldü ama hala.sirttan boşaltım yapılıyor. Ameliyat ne zaman bilmiyoruz. Ebe taburcu olduk bu şekilde ateşlendi yine 3 gündür hastanedeyiz kuveze aldılar geri :(((
HilalAkif Cicianne 33 haftada 2690 gr doğdu. Normal doğduğu icin 1 gün sonra eve çıktık. Herhangi bir iğne vs gerek duyulmadı.
Miyaa Sema166 canım bende 35 haftalık erken doğum yaptım bebeğim erkek ve 2.200 gram doğdu bunyesi zayıf kilosu az diye küveze aldılar 9 gündür kuvezde allahım izniyle cmrts günü çıkışı olucak dua edin ne olur
Nefesliva Hyryshn inşallah dahada iyi olacak canım dualarımız senin ve bebeğinle güzel haberlerini bekliyoruz rabbim şafi ismiyle şifalar versin bebişe