Pelvan 31+5 doktor değiştirdim özel bi hastaneden farklı bi özele geçtim ordaki doktor bebeğinin suyunun sınırda olduğunu söyledi en son kontrolüm 28 haftadaydı böyle bi sorun yoktu 31 haftada suyu az diyen doktor beni yolladı 1 ay sonra çağırdı ama benim içime sinmedi eğitim araştırmaya gittim ve orda renkli doopler çekildi bebeğe giden damarlardaveya böbrekte idrar torbasında sorunmu var diye bakıldı bi problem yoktu sınırın altındaydı daha detaylı yakından takip edelim dedi ve yatış yapıldı bu sırada sürekli nst ve bebeğin suyu kontrol edildi 3 gün normal de su seviyesi 5,8 arası azalmış kabul ediliyo 6 cm de yatmıştım 9 cm olup düzelince çıkmıştın ama geçen acile geldim 35+1 de bebeğin suyu yine az denildi yine doopler yapıldı 5 cm le yatırdılar 1 gün sonra 4 e düştü suyu bu hafta doğum dediler ve şimdi suyum geldi benim hastanedeyim hala bu şekilde uzun uzun yazdım canım dua et sende bize lütfen 🤲🏻