PEr Amin Allah razı olsun 🤲🏻 34 de progestan fitili keseriz dedi. Ben unutursam da sen unutma dedi dikiş ne zaman alacaksınız dedim almıcam doğumda alırım dedi. Çok kafama takıldı birdaha gittiğimde tekrar söyleceğim. 37 de almasını rica edicem. Kaybettiğim bebeğimde 22 haftalık açılmam varken dikiş attırdım 2 gün durmadı dikiş üstündeyken suyum geldi doktorlar rahminden olabilirdin serklajlıyken doğumun gerçekleşmesi çok riskli dedi. Şimdiki doktor da almıcam diyince kafama takıldı ya yine dikişliyken suyum gelirse falan diye konuşucam