PEr Gönlünüzü ferah tutun inşallah ameliyatta ameliyat bittikten sonrası da güzel geçecek ben 22. Haftada yaptırdığım serklaj da çok ağrım vardı açılma olduğu için bebek aşagıda olduğu için ama bu yaptırdığım serklaj da ameliyat sonrası pek ağrım olmadı bebek kücük ve yukarıda olduğu için Allah’ın izniyle iyi düşün iyi olsun🤲🏻🌸