Senays Çok şükür en zor dönemleri atlattık bence, tabiki hala çok küçükler ve risk ister istemez devam ediyor ama günler geçtikçe umutlarımız çoğalıyor tabiki. Progestanı bende ağızdan kullanıyorum alttan her gün müdahale etmek istemiyorum birde allah korusun sonra enfeksiyon falan uğraşmayalım. Eşlerimize gelince onlar içinde zor oluyor tabiki ister istemez🤭😁 Evet doğumdan sonrada biraz zorlanacaksınız siz galiba 😬 Şimdi bahanemiz hazırda sonrası için affetmezler 😏💐