Elifela bende aynı haftalarda aşağıda hissediyordum yolda yürürken arada bir cisim gelmiş gibi bacaklarimi sıkiyordum bişi olcak diye. Doktora söyledim o da önce panikledi hemen muayeneye aldı.durusu normal ama ayaklarını sarkmış gibi durduğu için oynattikca oramda oynuyormuş gibi hissediyormusum. Geçti simdilik