Elifela canım bende 24+3 teyim .. iki gündür aşağıda hissediyorum. Bugün kontrolüm vardı sordum doktora oturur pozisyonda bebeğin ayakları aşağıda o yüzden öyle hissediyorsun,sıkıntı yok dedi doktor.Hepimizin bu güzel yolculuğu problemsiz hayırlısıyla güzel bir şekilde biter inşallah 💕🙏🏻💕