Elifela 24+5 haftadayım bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum benim gibi olan varmı bu normalmi kızlar
Seyma18 Elifela bende öyle hissediyorum 2haftadir cnm sanki vajinanin orda balon patlıyor sanki geçen şeker yüklemesi ne gidince doktor baktı doğum pozisyonundaymis ama bı sorun yok şuan
gonulcelen Elifela o haftadan beri ara ara bende hissediyorum artık alıştım çünkü dönüyor ve ayakları alt kışıma gelince öyle bir his oluyor haftada bir iki gün o pozisyona dönüyor sonra eski haline geri geliyor 28+4 olduk normal sanırım o haftalarda
bollysena Elifela cocuk hareket ediyor ya sonucta bukadar pinpirikli olmayin benimde cok asagida hissediyordum 29+3 üm hala aşşagida tekmeler atiyor ayaklarini hissediyorum ayaklari assagida olduğu icin gayet normal☺ dertlenmeyin.
Elifela Seyma18 Peki neden öyle oluyormuş acaba canım gerçi bir sorun olmasında Sağlıklı alırız inşallah kucağımıza 🙏
Busranurasikk Kızlar bugün kontrolüm vardı bende doktoruma sordum normal dedi 25+4 haftalığım hatta o sıra ultrasondaydım ve doktor hemen o bölgeyi gösterdi kafası oradaymış ve eliyle vuruyordur dedi bende çok kafama takmıştım rahatladım ama 🤗😍
Burmus Elifela Aynı haftadayız bende o şekilde hissediyordum sanki çıkacak gibi🙈 Geçen hafta kontrolüm vardı daha ben söylemeden Dr.um hareketleri aşağıda hissedebilirsin bacakları aşağıda ters duruyor ayaklarıyla vurur dedi☺️☺️
Burmus Elifela Aynen öyle bende bir sıkıntı mı var diye endişeleniyordum ama şükür ki bi sorun yokmuş🙏🏻🙏🏻