Ben cok stres uzuntu yasadım allahtan eşimde yanımdaydı onu da yanıma aldırdım odaya aksama kadar sürdü benim ki ama ara ara sancı sonra bitiyor . Her sey Allahtan canınızı sıkmayın sakin kalmaya çalışın ve sakın korkmayın ben korkuyordum hep ne olacak diye ondan cok strest yapmıştım hic gerek yok . Rabbim sifa versin sonrasında zaten bebek düştükten sonra agrı sızı olmuyor